فردا سزارینمه کمرم از وسط داره نصف میشه😭

۴ پاسخ

به سلامتی عزیزم دکتر منم گفت تا لحظه اخر صبر میکنم هر چی بچه تو شکم باشه بهتره براش

چقدر دیر برات سزارین گذاشته

مبارک باشه 🥹😍انشالله بسلامتی بغل بگیربش

وای ننه😍😍🥹🥹
سزارینید تا ۴۰ هفته وایستادید؟
مگه زودتر برنمیدارن؟

سوال های مرتبط

مامان نیکا مامان نیکا روزهای ابتدایی تولد