خانما من کمرم داره از وسط نصف میش، طبیعیه؟ه

۵ پاسخ

الان بگی ناخن هام دردمیکنه همه میگن باداری خب طبیعیه🤦‍♀️
من حرصم‌میگیره

مال منم دو نیم....

دو نیم بشه هم طبیعیه🤣🤣🤣

کاملا طبیعیه

همه چیز تو‌بارداری طبیعیه والا من به هرکی میگم فلان درد رو‌دارم میگه طبیعیه😩🫠

سوال های مرتبط

مامان deniz balam🩷 مامان deniz balam🩷 روزهای ابتدایی تولد