۱۲ پاسخ

خوبه عزیزم

عالیه عزیزم

مال منم همین بود

خوبه عزیزم

عالییی

عالی

خوبه.

خوبه‌ من ۲۸ ۱و۲۰۰‌بود

شما چون قند بارداری دارز وزن بچه خود به خود بالا میره ، نگران وزنش نباش گلی

برا من ۲۹ هفته و یک روز ۱۳۰۰ بود

واقعا توقع دارین چند باشه؟مگه بچه غوله که کم باشه
ماشاالله خیلی هم خوبه
اینقد به خودتون استرس ندین

خوبه عزیزم
من تو هفته ۳۳ که بودم بچم ۱۷۰۰ بودش
الان تو ۳۶ هفته و ۴ روز بچه ام ۲۲۰۰ هستش

سوال های مرتبط

مامان ایلماه💕 مامان ایلماه💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۴ ماهگی
مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۱۰ ماهگی