۵ پاسخ

من که تجربه دارم به نظرم دو دست کافیه البته با اونی که کنارت همراه میاد هم صحبت کن ببین میتونه لباسای بچه رو عوض کنه یا نه
بیمارستان هم خودش لباس میپوشونه به دنیا اومدنی

من ۴ دست برمیدارم

من سه دست احتمالا

من سه دست احتمالا

من سه دست احتمالا

سوال های مرتبط