من ۲ دست واسه پسرم برداشتم، ی دستم ست مادر پسری میخوام بگیرم اگه جونشو داشته باشم اونجا عوض کنم عکس بگیریم😁
واسه خودم هنوز نمیدونم چی بردارم بجز اون
برا خودت بهتره شومیز شلوار نخی ببری
یا ساحلی ک راحت تر میشه پوشید
بره بچه دو دست بردار بره خودتم ی دونه ک رفتنی میپوشی ب جز اون ی دست خوب بردار ک اومدنی خونه بپوشی
نه چن دست ببر من دخترم زردی داشت یه هفته بستری بود
من دوتا میبرم، سایز صفر و یک
سرهمی اگر میبری 2 دست ببر یکی هم بلوز شلوار چون بیمارستان ممکن سرهمی نپوشن
نه حداقل دویا سه دست
برای خودم یدونه کافیه
من برای خودم بردم مانتو شلوار نو با کفش، اخرم حال هیچب نداشتم همون قدیمی هارو پوشیدم برگشتم، برای بچه هم یکدست بردم
ن عزیزم دو تاسه دست لباس ببر برا بچت
برا خودتم لباس براترخیص ببر خودشون لباس میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.