خیلی نازن😍🥰من غصه میخورم که جنگه نمیتونم برم خرید🥲خیلی ناراحتم که نمیتونم از لحظه لحظه بارداریم لذت ببرم و افتادم توجبری که از اختیارم خارجه
کیفیت بالا قیمت عمده♥️
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
چ نازنازی🥺😍
عزیزم تنکابن جایی داره که بازار سیسمونی باشه؟جنسای خوب
ای خوودددااا خووددااا🥹خیلی خوجله😍بسلامتی بغلش کنی قشنگم❤️🧿
منم یه بلیز سلوار گرفتم فعلا تا جنسیتش قطعی بشه
چقدر کیوتن💕بلوز شلوار چند شد؟
عزیزم بجزسرلاک دیگ توشهسوار کجاس لباس نوزادی میدونی؟؟من البته همچیشو سرلاک گرفتم فقط لباس یکم مونده
خیلی نازه مبارکش باشه بسلامتی تنش کنی😍
چرا خشتک شلوارش انقد بازه ؟
من جنسبت نمیدونم ولی دو دست رنگ نود خریدم 😍😍
صفر یدونه
بقیش سایز یک ب بالا
خيلي نازن خيلي قوقولين🥹🥹🤪😍😍😍
خيلي باسليقه يين❤️
چقد قشنگن😍
این ست خوشکل' ۱۹ تکه دختر منم هست ♥️
عزیزم میشه درخواست بدی
من پُرم
طبق تجربه ی من هر سایزی سه دست لازمه، اما اگه اون آخرا فهمیدی بچه ت درشته سایز صفر رو میتونی یک یا دو دست بگیری
ای خدا دخترِ ناز🥹😍
ووی خداا🥰منم عاشق وسایلاشم هر روز نکاشون میکنم مخصوصا گیرسراش🫠🤩
ای خوداااا چیگدهههه نانازن😻🍓
مبارکش باشه عزیزم 😍
مبارکه چقدر کیوته😍
اللللهی چ نااازن😻😻😻😻انشالله ب خوشی تنش کنی
مبارکه عزیزم
من یه ست ۱۳تیکه نیلی گرفته بودم با دو دست صفر
وقتی به دنیا اومد تا دوماه سایز 0-3تنش میکرردم بااینکه وزن ۳۳۳۰به دنیا اومد.خلاصه رفتم ۷-۸دست دیگه خریدم چون تند تند کثیف میشد عوض میکردم لباسای سایز صفر تا سه خونگیش همشون به اندازه استفاده شد
عزیزم درخواست دادم قبول میکنی
صفا و یک
کم بگیر
چون اگر بچه درشت باشه
خیلی استفاده نمیشه
ولی بقیه رو 2یا 3 دست بگیر
چقدر سرهمیش نااازه😍😍
ای جانمدنیای صورتی دخترونه🥹😍
وای خدا خیلی نازه😍😍😍
من صفر نخریدم. چون دخترم ریزه بود تا یکی دوسال همون یک رو به عنوان لباس خونه میپوشید
عزیزم مبارکش باشه خیلی زیباست🌸🩷
خیلی خوشگله مبارکش باشه 😍❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.