اولین لباس نینی🥺
شما چند دست لباس ۰ و ۱ خریدین برای بچه ؟

تصویر
۳۱ پاسخ

خیلی نازن😍🥰من غصه میخورم که جنگه نمیتونم برم خرید🥲خیلی ناراحتم که نمیتونم از لحظه لحظه بارداریم لذت ببرم و افتادم تو‌جبری که از اختیارم خارجه

کیفیت بالا قیمت عمده♥️
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲

تصویر

چ نازنازی🥺😍

عزیزم تنکابن جایی داره که بازار سیسمونی باشه؟جنسای خوب

ای خوودددااا خووددااا🥹خیلی خوجله😍بسلامتی بغلش کنی قشنگم❤️🧿

منم یه بلیز سلوار گرفتم فعلا تا جنسیتش قطعی بشه

چقدر کیوتن💕بلوز شلوار چند شد؟

عزیزم بجزسرلاک دیگ توشهسوار کجاس لباس نوزادی میدونی؟؟من البته همچیشو سرلاک گرفتم فقط لباس یکم مونده

خیلی نازه مبارکش باشه بسلامتی تنش کنی😍

چرا خشتک شلوارش انقد بازه ؟
من جنسبت نمیدونم ولی دو دست رنگ نود خریدم 😍😍

صفر یدونه
بقیش سایز یک ب بالا

خيلي نازن خيلي قوقولين🥹🥹🤪😍😍😍
خيلي باسليقه يين❤️

چقد قشنگن😍

این ست خوشکل' ۱۹ تکه دختر منم هست ♥️

عزیزم میشه درخواست بدی
من پُرم

طبق تجربه ی من هر سایزی سه دست لازمه، اما اگه اون آخرا فهمیدی بچه ت درشته سایز صفر رو میتونی یک یا دو دست بگیری

ای خدا دخترِ ناز🥹😍

ووی خداا🥰منم عاشق وسایلاشم هر روز نکاشون میکنم مخصوصا گیرسراش🫠🤩

ای خوداااا چیگدهههه نانازن😻🍓

مبارکش باشه عزیزم 😍

مبارکه چقدر کیوته😍

اللللهی چ نااازن😻😻😻😻انشالله ب خوشی تنش کنی

مبارکه عزیزم
من یه ست ۱۳تیکه نیلی گرفته بودم با دو دست صفر
وقتی به دنیا اومد تا دوماه سایز 0-3تنش میکرردم بااینکه وزن ۳۳۳۰به دنیا اومد.خلاصه رفتم ۷-۸دست دیگه خریدم چون تند تند کثیف میشد عوض میکردم لباسای سایز صفر تا سه خونگیش همشون به اندازه استفاده شد

عزیزم درخواست دادم قبول میکنی

صفا و یک
کم بگیر
چون اگر بچه درشت باشه
خیلی استفاده نمیشه
ولی بقیه رو 2یا 3 دست بگیر

چقدر سرهمیش نااازه😍😍

ای جانمدنیای صورتی دخترونه🥹😍

وای خدا خیلی نازه😍😍😍

من صفر نخریدم. چون دخترم ریزه بود تا یکی دوسال همون یک رو به عنوان لباس خونه میپوشید

عزیزم مبارکش باشه خیلی زیباست🌸🩷

خیلی خوشگله مبارکش باشه 😍❤️

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر💙🪽 مامان شاه پسر💙🪽 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 هفته هجدهم بارداری