۴ پاسخ

منم امشب دلم خیلی شیرینی میخاست چندتا بیسکوئیت و خرما و شکلات خوردم راضی نشدم 😂

مکمل کروم بخور میل به شیرینی رو ازبین میبره

.ون قند افت می‌کنه و بدن دلش چیز شیرین میخواد اما مقاومت کن و نخور 👏

منممممم همینم خواهرررر😭😭

سوال های مرتبط

مامان رامان🤱🏻 مامان رامان🤱🏻 ۲ سالگی