۱۲ پاسخ

منم دلم میخواد چند نفر و پاره کنم اونطوری آروم میشم

من لواشک دوغ یخی ...شکلات و شیرینی مربایی زیاد

من چیزای شکلاتی دلم میخواد با آب انبه و ،..

هیچییییی دلم نمیاد فقط خوابب😁

منم تو این حالم

من دلم باقلوا میخواد اینجور وقتا
بشینم با چایی بخورم به به🫠😂

من فقط چای دارچین میخورم گرم میشم صبح دلم درد میکردم آروم شدم.

من فقط میخورم اصلا مهم نیس چی فقط دلم میخواد غذا و خوراکی و اینا بخورم 😐😑

منم تو پریودیم همش هوس غذایی دارم لعنتی 😅😅😅😅

موز و شکلات تلخ بخور آرومت میکنه

وای فک میکردم فقط منم که دلم شیرینی میخواد

منم نزدیک پریودیم فقط دلم شیرینی جات میخوا🥲

سوال های مرتبط