من ادمی بودم که در طول روز حتما باید چند تا چیز شیرین میخوردم. ولی الان اصلا میلی ندارم به شیرینی جات خودم باورم نمیشه 😶
هروقت دلم میخاس بخورم خودمو کنترل میکردم همون شد
یک عدد عاشق شیرینی جات هستم که ۴۰ کیلو وزن کم کردم. پروتئین بخور، مکمل کروم بخور. در نهایت شوگرمتابالانس بخور.
رمزم ۴تا صفر😂💝.
شوهری کردم باطری قلمی از شیرینی متنفره نمیخره اینم رمزم ب کسی نگو فقط😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.