۲ پاسخ

من وقتی زیاد بشینم یا زیاد سرپا باشم کمرم بشدت درد میگیره

حتما کار سنگین کردی ...یا زیاد نشستی یا سرپا بودی ...اگه لکه و انقباض نداشته باشی طبیعی

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد