۶ پاسخ

کته لا ماست بخور

کته ماش با ماست بخور

حتما به پزشکت زنگ بزن برات سرم و پودر آ اس آبنویسه آب بدنت کم میشه

عزیزم سیع کن آب بدنت کم نشه اگه احساس خشکی دهان یا چسبندگی دهان کردی سریع برو دکتر واست سرم بنویسه

تو تاپیکها خواندم زایمان زودرس میاره خطرناک نباشه

اب بدنت رو کم میکنه،کته ماست یا سیب زمینی پخته بخور ،سرم هم بزنی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آدا خانوم مامان آدا خانوم ۷ ماهگی
مامان کیارش مامان کیارش هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرتین 💙🧿 مامان آرتین 💙🧿 ۴ ماهگی
مامان مهراس🩵 مامان مهراس🩵 روزهای ابتدایی تولد