خانما معذرت میخوام اسهال شدم . خطرناکه؟

۶ پاسخ

اگه روزی بیشتر از ۳ بار میری باید بری دکتر

منم از دیشب همینطورم خیلیم شدید😭😭

اگر بالای ۳ روز اسهال باشی آره بد باید بری دکتر

ادامه دار بشه اره

اگه در عرض دو سه روزی خوب نشدی حتما برو دکتر

خوشبحالت برای منم دعا کن که دیگه بواسیرم زده بیرون

سوال های مرتبط

مامان نوحا مامان نوحا ۵ ماهگی