خانما اسهال شدم خطرناکه ؟

۳ پاسخ

آره برو دکتر حتما

اره برو دکتر آب بدنت کم میشه

کاش خواهر من به جا تو اسهال میگرفتم من دارم از یبوست رنج میبرم

سوال های مرتبط

مامان آرتین 💙🧿 مامان آرتین 💙🧿 ۴ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان کربلایی بهار 🌸 مامان کربلایی بهار 🌸 ۲ ماهگی