اسهال خیلی شدید گرفتم چیکارکنم برم بیمارستان؟

۸ پاسخ

بله عزیزم برو بیمارستان سرم تزریق میکنن اوکی میشه
چون هفتت بالاس بری بهتره

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه
rubika.ir/baby_kides_aroniya كانال روبيكا
۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

ماست و‌کته
مایعات اسهال و بیشتر میکنه

کشک بخور

من از اول باردازی دارم

برای درمان اسهال چه باید کرد؟
اگر به اسهال مبتلا هستید، اولویت اصلی جلوگیری از کم‌آبی بدن (دهیدراتاسیون) است:

محلول‌های خوراکی (ORS): بهترین گزینه برای جایگزینی آب و الکترولیت‌های از دست رفته هستند.
مایعات شفاف: آب ساده، چای کمرنگ (بدون قند زیاد)، و سوپ‌های رقیق و کم‌چرب.
رژیم غذایی BRAT: اگر اشتهای کافی دارید، از رژیم غذایی ساده و زود‌هضم استفاده کنید:
Banana (موز): به دلیل پتاسیم و نشاسته مقاوم.
Rice (برنج سفید): بدون چربی و روغن.
Applesauce (پوره سیب): پخته شده و بدون قند افزوده (پکتین دارد).
Toast (نان تست): نان سفید ساده.
هشدار: اگر اسهال شما بیش از ۴۸ ساعت طول کشیده، همراه با تب بالا است، در مدفوع خون مشاهده می‌کنید، یا علائم کم‌آبی شدید (مثل سرگیجه یا کاهش ادرار) دارید، حتماً باید به پزشک مراجعه کنید.

من دکترم سرم داد خوب شدم

مایعات به خصوص اب سیب بخور خیلی کمک میکنه

سوال های مرتبط