تو بارداری اسهال شدید؟برا بچه خطرناکه؟

۵ پاسخ

خطر ک نداره ولی اب بدنت تموم میشه خوب نیست

من هرکاری کردم خوب نشدم
فقط سعی کن اب زیاد بخوری چون ابه بدنت کم نشه
منم اب زیاد میخورم

خطر ندارع ولی بیشتر از سه روز شد برو دکتر حنما

حتما چیزی خوردی اذیت شدی،من ماست و پنیر،دوغ میخورم اسهال میشم دکتر گفت به لاکتوز حساسیت داری نخور،توام حتما چیزی خوردی بهت نساخته

برا بچه خطری نداره ولی آب دورش کم میشه این خوب نیست باید بری دکتر دارو بده سرم بده
هرچقدر میتونی آب بخور من ی روز اسهال شدم آب بچه کم شد

سوال های مرتبط

مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد