۸ پاسخ

من تا ۲سالگی میدم
البته دخترمن کلن دوبارمیخوره

دکتر گفت ۱۸ ماهگی از شیر بگیر اما من تا دوسال میدم

18ماهگی تا 24ماهگی

دکتر ب من گفت ۱سال و ۶ ماهگی باید گرفته بشه از شیر،


مث دختر من مشکل دار نشه
دختر من انقد شیر میخورد و غذا نمی‌خورد کم خونی گرفته بود

منم از شیر خودم گرفتمش تازه امروز5روزه شیر سینم نمیخوره اما شیر خشک بهش میدم موقع خواب

من ک شیر روز رو قطع کردم و نمیدم ولی چون میگم هنوز گناه داره شبو میدم حالا معلوم نیس یا همون دو سالگی شبو قطع میکنم یا بعد واکسن

من میخام بگیرم چون شبا زیاد بیدار میشه

منم باید از شیر بگیرمش چون کم غذا میخوره تمایلش فقط به شیره ولی نمیدونم چجوری شروع کنم

سوال های مرتبط