۱۱ پاسخ

گرونی بی پولی🥲

چون وقتش بود

دختر من خودش میگه دستشویی آمادگی داره دیگه

من از پوشک نمی‌گیرم ولی ازشیر گرفتم چون دکترم بهم گفت باید بگیری و پسرمم امادگیشو داشت

واقعا برای منم سواله
من اصلا همچین کسایی رو دورم ندیدم
اینجا میام پشمام می‌ریزه😐😐

چون دیگه وقت از شیر گرفتنه.اما برای پوسک گرفتن زوده...ولی خدایی پوشک خییییلی گرون شده

چون پوشک شده بسته ای ۷۰۰!

چون واقعا من سر اینکه باردار بودم یه۳ماهی میشه گرفتم و خیلیم خوب بود هرچی بزرگ تر بشن گرفتنشون سختره...فعلا میخام از پوشک بگیرم

من میخام از شیر بگیرم چون واقعا خسته شدم از شیر دادن . همه دکترا هم میگن از ۱۸ماهکی میشه گرفت
پوشک هم گرون شده مردم مجبورن وگرنه بنظر من زوده

گرونی چون
من بعد دوسال شروع میکنم

لابد تایمشونه 😂دیگ

سوال های مرتبط