چرا انومالی برا من وزن جنین رو نزده😓😐

۴ پاسخ

شاید چون مهم نبوده تو اون هفته ها نزده

برا منم نزده بود طول سرویکسم نزده بود دوباره رفتم😑

برا منم نزد امروز ، گفت انومالی وزن نمیزنن ک🤬

واسه من طول سرويكس نزده بود احمق

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یارا مامان یارا هفته سی‌ونهم بارداری