نهال یا ابرا؟؟؟؟
اسم دختر اولیم نوا

۱۶ پاسخ

منم دختر اولیم نوا هست
دومی هم نورا گذاشتم 😍

نهال.

نهال قشنگ تره

سلیقه ایه ولی من خودم اسم نهال میشنوم یاد ی چیز شکننده و ضعیف میفتم ..نمی‌دونم چرا حسم ب این اسم اینجوریه ..ابرا هم اسم یکی از شاگردام بود بچها هی سرکلاس بهش می‌گفتن ماها خورشیدا ستارها ابرای سیاه باران زا ..طفلی گریه میکرد😐

ابرا

خیلی شبیه هم نذار تو صدا زدن به مشکل می‌خورید

ابرا

ابرا

نهال

نهال قشنگه

نهال

ابرا 🥰

نهال😍

نهال

ابرا🥰

نهال

سوال های مرتبط

مامان گندم و رز مامان گندم و رز هفته سی‌وششم بارداری
مامان اَبرا کوچولو🎀 مامان اَبرا کوچولو🎀 ۴ ماهگی
مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوچولو🥰 مامان فندق کوچولو🥰 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اَبرا☁️♥️ مامان اَبرا☁️♥️ ۹ ماهگی
مامان ابرا خانم مامان ابرا خانم ۸ ماهگی
مامان هاله مامان هاله هفته بیست‌وسوم بارداری