سلام،
کدوم اسم ؟
نهال یا رز؟

اسم دختر اولم گندم

۱۱ پاسخ

بنظرم خیلی سلیقه ای ولی رز همیشه قشنگیشوداره توجه کنی هیچ وقت تکراری نمیشه

🌹رز🌹کوتاه زیبا شکیل اصیل خاص و بین المللی👌🏻

جفتش قشنگه
ببین‌‌‌ کدوم یکی با فامیلش قشنگتره

چون اولی گندمه نهال بهتره اسم زیبایی هس😍

من اسم نهال رو خیلی دوس دارم

جفتش قشنگه

نهال قشنگه😍😍

نهال👌🏻

نهال

نهال

نهال

سوال های مرتبط

مامان نوا و نیلماه مامان نوا و نیلماه ۲ ماهگی
مامان نیلا☘️🐥🥕 مامان نیلا☘️🐥🥕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نقل من مامان نقل من هفته سی‌ودوم بارداری