به وقت ان تی با کلی استرس

تصویر
۸ پاسخ

بسلامتی قشنگم

عزیزم بچه سالم و سلامته نگران نباش

سونوگرافی دکتر مردانیه ؟

انشالله لبت همیشه خندونه میری و به لطف خدا همه چیز خوبه

گلم من پرم درخواس میدی

ان شاالله خوبه همه چی

خوبه همه چی نگران نباش🥰

انشاالله خیره . انشاالله سلامته . به خوشی بغلش بگیری

سوال های مرتبط

مامان هاناخانوم مامان هاناخانوم ۷ ماهگی
مامان آروین و دلوین مامان آروین و دلوین ۳ سالگی
مامان فاطیما واهورا مامان فاطیما واهورا ۲ سالگی