منی روژ خونه مادر شوهرم بودم ی شیری گرفتم سه روز سرش باز کردممن و شوهذمدیگع نخوردیم بغداز دوهفته تاریخ گذشته مادر شوهذم گرمش کرد خوردش گفتم دیگع توپم تکونت نمیده ..نمیدونم اون شیر وطور نکشتش🤣🤣🤣
چرا نمیریزیش دور ؟
بریز تو ظرف شویی بره😂
چون خب خیلی خطرناکه باکتری که تو شیر تولید میشه
بریز بره اخه چ کار میاد
گربه ندادیم
میگم میشه به گلدون بدم
بریز تو گلدون
بریز گربه اگ دارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.