۷ پاسخ

من‌ی روژ خونه مادر شوهرم بودم ی شیری گرفتم سه روز سرش باز کردم‌من و شوهذم‌دیگع نخوردیم بغداز دوهفته تاریخ گذشته مادر شوهذم گرمش کرد خوردش گفتم دیگع توپم تکونت نمیده ..نمیدونم اون شیر وطور نکشتش🤣🤣🤣

چرا نمیریزیش دور ؟

بریز تو ظرف شویی بره😂
چون خب خیلی خطرناکه باکتری که تو شیر تولید میشه

بریز بره اخه چ کار میاد

گربه ندادیم
میگم میشه به گلدون بدم

بریز تو گلدون

بریز گربه اگ دارین

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی