خانوما تو هفته ی من درد شکم و کشاله ران عادیه؟

۵ پاسخ

ار۶ دختر منم همینجوریم

منم داشتم عادیه

اره طبیعیه

اره عزیزم منم داشتم عادیه

کشاله ران نمیدونم ولی من درد شکم داشتم میگرفت ول میکرد دردی که مداوم نیست خطری نداره نترس

سوال های مرتبط