۶ پاسخ

واسه من الان یه هفته هست گرفته و ول نکرده

اگه کمردرد شدید زد به پاهات و شکمت بعدش ترشح دیدی حتما برو بیمارستان من رفتم ۲روز پیش گفتن داری بچه بدنیا میاری ۲ساعت نشده کیسه آبم پاره شد بعدش بچه با فشار خودش بدنیا اومد کلا بین لکه بینی و دنیا اومدن نی نی ۵ساعت هم طول نکشید خدارو شکر خوب بود

اره من شدید

منم الان همین طورم

دراز بکش ببین بهتر میشی یا نه

منم دارم

سوال های مرتبط

مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان دلماه خانم🩷🥹 مامان دلماه خانم🩷🥹 ۶ ماهگی
مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد