تو ۶ماهم احساس میکنم شکمم کوچیکه 🥲

تصویر
۱۰ پاسخ

از من کوچکتره

نی نی دختره؟🥰

خوبه اندازه واس منم همینقدر

خوبه که عزیزم معمولا ماه ۷ اینا شکم بزرگتر میشه

غصه نخور واسه منم هم اندازه توهه تازه هفته من از تو زیاد تره🤣

پسره؟

من آخرای ۸ ماهم هنوز شکمم اینهمس😂

نه بابا خوبه ک

من هفت ماه هستم چند روز دیگه میرم تو هشت ماه شکمم همینه بچه ریزع تپل نیست

از هفته ی ۳۰ بزرگتر میشه

سوال های مرتبط

مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 هفته سی‌وهشتم بارداری