۶ پاسخ

من از وقتی دخترم راه افتاد واسش شرتی گرفتم

از الان میتونی مای بیبی سایز 5 اگه 10کیلو خوبه براش

زمان خاصی نداره
من قبلا سایز ۵و ۶ زیاد گرفته بودم ۵ تموم کردم شورتی گرفتم ولی ۶ چسبی دارم همونو استفاده میکنم دیگ

بایدی که نداره
من از سایز ۴ پسرم حدودا ۶_۷ماهه بود شورتی گرفتم دیگه

من ازوقتی ک یکسالش شد شروع کردم

از سایز چهارش موجود هست
حدود ۸ کیلو اینا فک کنم روش نوشته
ولی به نظر من از وقتی که بتونه بایسته یا راه بره برای اونموقع خیلی راحت تره

سوال های مرتبط