بچها برا سزارین دوم‌ هم پول میگیرن‌ مگه؟

۷ پاسخ

کجایی دنیایی نامه آمد ک دیه سزارین ها دوم هم پول میگیرن ولی نصف پول سزارین اول من الان گفتن ۱۰ تومن واس سزارینم

من ۲تومن دادک

اولی رو هم همه ی دکتر ها زیرمیزی نمیگیرن ولی اونی که میگیره لابد میگیره ببین ۳ سال از اولین سزارین گذشته باشه میشه طبیعی زایمان کرد و دوباره اولویت با طبیعی

بیمارستان اره
من بیمارستان دولتی بود ۱میلیون و۷۰۰هزارتومن شد

بیمارستان دولتی هزینه ای زیادی ندارع
بخش خصوصی با بیمه زیاد نمیشه اگه بیمه نداشته باشی حدود 20تومان

من دکترم سزارین دوم رو پول میگیره
ولی کمتر

ن رایگانه

سوال های مرتبط

مامان آلا مامان آلا روزهای ابتدایی تولد
مامان تیدا مامان تیدا ۱۳ ماهگی