سلام دوستان ، پسرم خیلی بالا میاره چرا

۲ پاسخ

رفلاکس
باید ببری دکتر

یا زیادی شیر میدی یا آروغشو نمیگیری
وقتی شیرش میدی سرشو بالاتر از بدنش نگهدار

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان دو فرشته مامان دو فرشته ۱۲ ماهگی