۳ پاسخ

من که تا دلت بخواد میخورم پرتقال

عزیزم اگ توغذای خوب مفید میوه نخوری ک سینه هات اب میشه شیرت فقط حبوبات وقتی میخای استفاده کنی دوساعت نم کن ابش بکش گ نفخ بره وگرنه همه چی بخور ک هم خودت قوی باشی هم بچه ات

من خوردم هیچی هم نشده

سوال های مرتبط

مامان نفسم مامان نفسم ۳ ماهگی
مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۲ ماهگی
مامان ویانا و اریانا مامان ویانا و اریانا ۴ ماهگی