سونو انومالی ۱۸هفته آزمایش هم داره؟ یا فقط سونو ؟؟

۵ پاسخ

اگ نیاز باشه آزمایش و میگن دکترا.
من ۱۵هفته آزمایششو دادم ۱۸هفتگی سونوشو

فقط سونو

اگر آزمایش ntخوب باشه دیگه آزمایش نداره. دکترمن گفت لازم نیست آزمایش تکرار کنی

من دکترم گفت لازم نیست اما به خواست خودم نوشت و انجامش دادم

دیدم یسری نوشته بودن آزمایشش رو ۱۶هفته انجام دادیم سونو ۱۸
دکتر من آزمایش ننوشته ک

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخترکم مامان دخترکم هفته بیست‌وششم بارداری