خانوما انومالی دوم هم آزمایش داره یا فقط سونو؟؟

۴ پاسخ

من دکترم نوشت امروز دادم

یک آزمایش هست از ۱۵هفته اینا میشه انجامش داد من ندادم احساس کردم هزینه اضافیه 😅

داره غربالگری دوم کواد مارکر میگن فک کنم ازمایش خونه البته یسریا نمیدن دیگه من رفتم دادم

فقط سونو

سوال های مرتبط

مامان کورپه مامان کورپه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مارشمالو🎀 مامان مارشمالو🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری