دلیل تهوع و عق زدن بجه تو خاب چیه

۸ پاسخ

رفلاکس

تو زایشگاه همین طوری میشد از پرستار پرسیدم گفت چون دیر شیز میخوره گلوش خشک میشه عق میزنه

احتمال زیاد رفلاکسه

نی نی من بعدش حالت جویدن داره برای شمام اینجوره؟

رفلاکس پنهان
تا گلوش میاد بالا و میره پایین

اروغشو میگیری؟؟؟

فکنم رفلاکس

سوال منم هست

نی نی شما از چندروزگی این حالتو داشت؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نورای گلی مامان نورای گلی ۳ ماهگی