۱۳ پاسخ

فاموتیدین40 جواب نده شربت معده

من با پنتوپرازول کنترل میکنم اگه میتونی شبا یه لیوان شیر سرد بخور خیلی جوابه

تحمول میکنم ولی اگ ماست بخوری یکم اروم میکنه همیشه تو خونت ماست باشه پیش غذاهات بخور

تحمل فقط تحمل

😂بااستفراغ خوب میشم

پنتوپرازول بخور

تحمل

با فاموتیدین گذروندیم

ولا هیچ کاری نمیکنم مثل مار میچرخم

من روز پدرمو درمیاره

شربت لاکسی ژل بخور

فاموتیدین

زنجبیل خیلی خوبه با چای یذره بخور

سوال های مرتبط

مامان یسنا و🐣💙 مامان یسنا و🐣💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رقیه نورا🩷 مامان رقیه نورا🩷 ۲ ماهگی