۲۴ پاسخ

فاموتیدین ۴۰ خیلی خوبه

هیچ‌کار

خیار هم خیلی خوبه
سرت بالاتر از بدنت باشه موقع خواب و سمت چپ باش
هیچی تحمل میکنیم که بگذره

رب بِه میگن خیلی خیلی خوبه

لانزو 30 بخور.. من دیگه فاموتیدین روم جواب نداد.. بالانزو چند روزه نمیدونم اسید معده چیه خداروشکر

شیر خنک
آدامس
خیلی خوبن

فقط بستنی 😅

شربت دمیترون

بیشتربخاطر قرصای ویتامینه

من خر قرصی که بگی دکتر بهم داد با شربت معده اما آتشکار نه انگار رفتم عرق کاسنی گرفتم با اب مخلوط میکنم میخورم آبه رو آتیش نا مصب با کندر بخور الان دو هفته دارم این دورو استفاده میکنم به پزشکم هم گفتم گفت ایرادی نداره میشه استفاده کرد

صبح ناشتا اس امپرازول ، شب ها فاموتدین

پنتوپرازول ناشتا میخورم آب رو آتیشه

قره قروت یه مقدار کم میخورم یا آدامس

پنت وپرازل ۲۰ناشتا میخورم. عالی

شیر میخوردم سریع اوکی میشدم

شب ها فاموتیدین ۲۰ میخورم بعد شام

قرررررص

پنتوپرازول و هندونه و خیار عالیه برا من

عرق نعنا عالیهههه

پنتوپرازول ۴۰

من موز میخورم یا هندونه

ماست و دوغ‌میخورم سریع خوب میشم

قرص فاموتیدین

قرص پنتوپرازول ۴۰ میخورم
و روی چپ میخوابم معدم ارومتره

سوال های مرتبط

مامان یسنا و🐣💙 مامان یسنا و🐣💙 هفته سی‌وپنجم بارداری