وایی مامانا با سوزش معده چیکار می‌کنین

۹ پاسخ

از دردش از ساعت3ببدارم😩

بادام میخورم در لحظه خوب میشم

فاموتیدین میخورم

ببین بیشتر خوردن چ چیزای سوزششو بیشتر میکنه،مثلا من خودم فهمیدم نخوردن صبونه،یا حتی خوردن ی لیوان چایی بشدت درد معدمو بیشتر میکنه، یا انار،دیگه اینارو نمیخورم خیلی بهترم

با عرق نعنا زندگی میکنیم🤣🤣

تحمل😣

همین الان یه قرص انداختم بالا😖

شیرر سرد برام درمان بود
شیرم امشب تموم شد

دارم میمرممم خیلی بده

سوال های مرتبط

مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان Daniyal🩵🪽👣 مامان Daniyal🩵🪽👣 ۱۲ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری