مامانا برای سوزش معده چیکار کردین؟

۴ پاسخ

فاموتیدین ۴۰ میخورم هر ۱۲ ساعت

باید به دکترت بگی تا خودش برات قرصی که میدونه تجویز کنه

ی قرص واسه صبح ناشتا بود میخورم خیلی خوبه.شربت معده هم میخورم گاهی تا روزی ۳/۴قاشق میشه خورد
ادامس هم بجوی خیلی جوابه

ادامس واسه من خوب بود

سوال های مرتبط

مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان maman tiyana مامان maman tiyana روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو بچه🩵👶 مامان کوچولو بچه🩵👶 ۷ ماهگی