۹ پاسخ

منم خیلی دوست دارم ابروم اینجوری کشیده شه🥹

وای من دلشو ندارم تازه عمل بینی نمیدونستم چی سرم میاد

فقط بنظر من سمت چپی بهتره؟!

بوتاکس هم کنی همینجوری لیفت پیشه؟؟

یه شانه جادویی میزنم خودش می‌ره بالا 🤣

نخ خیلی زود میفته

من میخوام دم عیدی برم با بوتاکس انجام بدم با نخ ندیدم تا حالا

با نخ ندیدم من خواهرم با بوتاکس کرده قشنگ شده

واو چه چیزای پیدا میشه
تا حالا ندیده بودم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۳ سالگی
مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۳ سالگی
مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۳ سالگی