سلام من پسرم ۲.۵ ساله تب شدید داره چی بهش بدم

۷ پاسخ

اینم اژین خانم

تصویر

شربت پروفن پاشویه
شیاف هم خوبه،یا شیاف یا پروفن

بلا دور بیت

پاشویه کن
پیازقرمزحلقه کن بزارکف پاش جوراب نازک بپوش
اماببری دکتربهتره تب بالابده

شیاف بذار براش

پاشویه کن با آب ولرم و نمک
هر ۸ساعت استامینوفن بده
اگر خیلی بالاست شیاف بزار اول
اب سیب براش خوبه

دکتر ببر خطرناکه تب بالا

سوال های مرتبط

مامان اران مامان اران روزهای ابتدایی تولد
مامان اران مامان اران روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدرضا و تودلی مامان محمدرضا و تودلی هفته سی‌وپنجم بارداری