خانوما علائم زخم دهانه رحم چیه ؟





بارداری

۴ پاسخ

خواهرم هیچ علائمی نداشت سینه اش کیست داره رفت دکتر زنان همینجوری گفته بود معاینه هم بکنه هم دهانه رحمش زخمه هم افتادگی مثانه داشت

من موقع رابطه درد شدید داشتم همیشه انتهای کمرم درد میکرد دلم درد میکرد و عفونت داشتم

من تو بارداریم سرکلاژ بودم و کل مدت بارداری رابطه نداشتم
بعد ک زایمان کردم
و رابطه داشتم موقع رابطه خون میومد
و خیلی ازیت بودم
و ترشح های بد رنگ داشتم
دکتر گفت زخم شده نباید رابطه داشته باشی تا خوب شه بخاطر سرکلاژ و

هیچی
میری معاینه چک میکته

سوال های مرتبط

مامان الای مامان الای ۱ سالگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی