علایم حاملگی چیه

۴ پاسخ

والا برا من فقط عقب افتادن پریود بود🤣
بعد ۲ماه ویار ب بو

واای خدا لعنت کنه بوی پیاز رو تا ۵ ماهگی کشت منو🤧

من سه روز از موعودم میگذره کمر درد شدید دارم خودمم بی بی زدم اولی مثبت شد دومی منفی میخوام برم ازمایش

وای بوی برنج و شوید امانمو بریده بود😮‍💨

سوال های مرتبط

مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۱ سالگی
مامان اهورا💙 مامان اهورا💙 ۱۲ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان پناهم😍 مامان پناهم😍 ۱ سالگی
مامان صالح مامان صالح ۱ سالگی
مامان آوین مامان آوین ۱ سالگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی
مامان نخودی مامان نخودی ۱ سالگی