ببخشید از چند هفته باید آزمایش دیابت بدم

۵ پاسخ

بین ۲۲تا۲۸ هفته بهترین تایم ازمایش گلوکز هست عزیزم

۲۴تا۲۸

۲۴ هفته تا ۲۸ هفته

۲۴تا۲۸عزیزم

۲۲ب بد

سوال های مرتبط

مامان لیام کوچولو🐣🫀🤍 مامان لیام کوچولو🐣🫀🤍 ۳ ماهگی
مامان فرشته کوچولو💓 مامان فرشته کوچولو💓 ۹ ماهگی
مامان گوگولی🍓 مامان گوگولی🍓 هفته سی‌وپنجم بارداری