علایم باز شدن دهانه رحم؟

۳ پاسخ

یکی دوسانت اول من هیچ علائمی نداشتم شه تا پنج درد میگیره میتونی تحمل کنی پنج تا هفت خیلی شدیده همش میگیره ول میکنه هفت تا ده غول مرحله اخره و ی زورو تمام
برای من اینطوری بود

علایم خاصی نداره گاهی با درده گاهی بی درد

ترشح موکوسی و درد کمر و زیر دل

سوال های مرتبط

مامان ملکا و شاهان مامان ملکا و شاهان ۹ ماهگی
مامان گل گلی🩷 مامان گل گلی🩷 ۵ ماهگی
مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان مهنا❤آسنا مامان مهنا❤آسنا ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان آیهان🧸💙 مامان آیهان🧸💙 ۱۳ ماهگی
مامان میران مامان میران ۱۳ ماهگی
مامان امیرسام🩵🪺 مامان امیرسام🩵🪺 ۸ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان پاشا🐣🧸💕 مامان پاشا🐣🧸💕 ۱۱ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۶ ماهگی
مامان ناردونه 🩷✨ مامان ناردونه 🩷✨ ۲ ماهگی