خانوما علائم باز شدن دهانه رحم چیه

۴ پاسخ

من هیچ علائمی نداشتم جز ترشح خونابه آخرش سزارین اورژانسی شدم چون با آمپول فشارم دردم نگرفت

سلام عزیزم‌ ما ایتا گروه باردارا داریم این دورانو کنار همیم.اگه دوست داری کنارمون باشی اطلاع بده تا لینکو بدم.
مرسی🥰

من اصلا علایم نداشتم فقط گاهی زیرشکمم درد میکرد رفتم بیمارستان ازمایش گرفتن گفتن دفع پروتئین دارم بستری شدم درجا فرستادن سونو واژینال گفتن بازه

درد پریودی انقباظ داری ترشح قهوایی

سوال های مرتبط

مامان پاشا🐣🧸💕 مامان پاشا🐣🧸💕 ۱۱ ماهگی
مامان ملکا و شاهان مامان ملکا و شاهان ۹ ماهگی
مامان گل گلی🩷 مامان گل گلی🩷 ۵ ماهگی
مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان گل رز♥️ مامان گل رز♥️ ۹ ماهگی
مامان صدف مامان صدف ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان آیهان🧸💙 مامان آیهان🧸💙 ۱۳ ماهگی
مامان میران مامان میران ۱۳ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۶ ماهگی