علائم باز شدن دهانه رحم چیه

۳ پاسخ

من درد داشتم رفتم مطب مامایی معاینه کرد گفت یک سانتم
سیو هشت هفته بودم

من ۲سانت بازبودم علایم نداشتم ۱۰ روز بعد زایمان کردم وقتی موعدش باش زایمان انقباضات با تایم و فاصله شروع میش

درد.

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان گل رز♥️ مامان گل رز♥️ ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان آیهان🧸💙 مامان آیهان🧸💙 ۱۳ ماهگی
مامان میران مامان میران ۱۳ ماهگی
مامان امیرسام🩵🪺 مامان امیرسام🩵🪺 ۸ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۶ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهشتم بارداری