۷ پاسخ

یک ماهش کامل شده گرمیچر خارجی یک سیسی بهش بده نفخش خالی میشه من دکتر بهم داد

احتمالا کولیک یا رفلاکس داره موقع گریه شکمش روددستتون بزارید حالت هواپیمایی راه بیرینش اگر گریه نکن دلش بوده یا دل‌درد داشته نفخ داره موقع خواب سرش تخت نباشه شیب بده که سرش از کتف به بالا بالاتر از بدنش باشه که شیر یا اسید معده برنگرده تو دهنش من پسرم اینجوری بود

دقیقا پسر منم تو کریر راحتتر
بچه شماهم رفلاکس داره؟

اگه داخل کریر خیلی گود نیس و بدنش جمع نمیشه بزار ولی سعی کن خوابش سنگین شد برداری

سیرمیشه؟!

کریر نباید زیاد داخلش بمونه ضرر داره

اگ ساعت مشخصیه کولیک

سوال های مرتبط