نه چراضررداشته باشه جاش روراحت کن همونجابخوابه
خانماتوروخدا جواب بدین چرا پسر من وقتی بالا میار مسل خلط توشیراش
منم کریر میخوابونم.. نمیدونم فکر نکنم بد باشع
بچه منم تو کریر میخوابع ولی قسمت گودش رو پر میکنم هم سطح میشه همه جاش
بچہ اولم رفلاکس پنھان داشت خیلی خوب تو کریر میخوابید اصلا تو تخت یا گھوارش نمیخوابید فقط کریر
بنظرم فک نکنم ضرری داشتہ باشہ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.