۸ پاسخ

اگه قنداق سوئیسی داره با اون بزار کمرش زیاد تو گودی نیوفته یا یه بالشت بزار

پسرمنم تو کریر خیلی راحت میخابید تا ی دفه ک برداشتمش دیدم جیغ بدی زد دیگه ترسیدم نذاشتمش بجاش تاب ریلکسی خریدم براش الان راحت میخابه تو تاب
حس کردم تو کریر بدنش کوفته میشه

من بعد شیر پسرم میزارم کریر تا نیم ساعت بمونه چون حالت نشسته داره خیلی کمکش کرده رفلاکسش بهتر شده

منم میذارمش

یکم گودی کمرشو پر کن فقط خیلی گود نباشه

نه چ اشکالی اتفاقا آدم خیالش هم راحت شیر نمیبره داخل گلوشون پسر من یک ماه و نیم خوابید الانم گاهی بیرون باشیم میخوابه نیم ساعت اینا

با پتو گرمش نمیشه؟

نهههه خیلیم عالیه

سوال های مرتبط