۶ پاسخ

من بالش کوچیک میزارم توش

من چیزی نمیذارم، خودش دوسداره قوس داشته باشه بچم اونجوری اروم تره، البته قوسشم در حدی نیست که اذیت کننده باشه

من بالش میذارم عزیزم

من یه بالشت نرم میزارم

من تشک میزارم داخل کریر . میمونه توش

ما تشکش رو تا میکنم که اندازه داخل کریر بشه میزارمش توش

سوال های مرتبط

مامان دنیزم💕🥹 مامان دنیزم💕🥹 ۹ ماهگی