۱۷ پاسخ

واجب نیست بچه ۲۷ روزه رو ببری بیرون

من که نمیرم تا چلش رد نشه

وای نه توروخدا گناه داره بمون خونه

من از ۷ روزگی رفتم بیرون
چون اگه میموندم خونه افسردگی میگرفتم

نه بابا چ اشکالی داره منم بچم ده روزشه میرم بیرون

نه جان نمیرم.بچه من ۵ماه و نیمه نمیبرم

اصلا جایی نمیرم

اگه واجب نیس نرو هنو چله بچه هم در نیومده
هواهم عجیب غریب
باز ببین شرایط چجوریه

من میرم احتمالا
دخترمم ۲ماهشه

من بچه میمونه پیش مامانم خودم میرم

من احتمالا برم

برو عزیزم روحیه خودتم عوض میشه ❤️

والا شهر مو امنیت نیست بیچاره تبریز همیشه خدا زیر ظلمه

بنظرم نرو با بچه کوچیک صلاح نیست یهو مبینی بارون میاد یا بچه اذیت میشه من بچم یسال و دوماهشه هنوز جرعتشو ندارم توی هوای ابری یا بارونی ببرمش بیرون اگ اونجا کلا هوا اوکی شده اره ولی اگ مث مشهد یساعت گرم یساعت ابری یساعت بارونی ن

من دلم نمیخاد برم🥲
چون باید همش توی چادر باشم دلم میگیره

اگر هواخوبه‌ اره میتونی بری

من میرم
البته دخترمن بزرگتره ۲ماهونیمشه

سوال های مرتبط