قند بد ۲ ساعت هذا شد۱۲۹ خوبه یان

۳ پاسخ

من بتازدم ۱۲۰بودنمیدونم ولی توازمایشمم همیقدبوددکترگفت خوبه نرمال زده بود زیر۱۸۰

یه کوچولو بالاست
تو بارداری قند دوساعته باید بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ باشه

بنظرم خوبه

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۷ ماهگی
مامان مهوا کوچولو💝 مامان مهوا کوچولو💝 ۵ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۴ ماهگی